Chestionare platite online

Chestionare platite online

marți, iulie 21, 2009

Rezultatul


multumesc tuturor celor care mi-au donat bafta! am luat 6.60 la examen... suficient pentru a prinde un post de suplinitor la dracu-n praznic. :) as vrea sa multumesc pe aceasta cale familiei mele care m-a sustinut cu bani de drum si de tigari, prietenilor mei care m-au sustinut si m-au inteles cand nu am putut sa ies cu ei la gratare si baute, fostilor colegi de facultate care m-au ajutat cu materiale: Adina si Vlad, lui Paul care mi-a donat toata bafta lui prin mesaje SMS, computerului meu Sempron 2400+ vechi de 7 ani de pe care am invatat textele in varianta electronica si care nu s-a stricat nici acum, lui Neo ca mi-a pus windows-ul, fostei mele colege de liceu Laura care m-a indrumat tot timpul, fanilor mei si nu in ultimul rand Bunului Dumnezeu, fara El toate acestea nu ar fi fost posibile! multumesc inca o data!

2 comentarii:

Adina spunea...

Sunt onorata...oricand...:P

double V spunea...

Felicitari! eu sunt mai intarziat :D