Chestionare platite online

Chestionare platite online

luni, februarie 01, 2010

Vreau sa ma las de fumat !

cine stie cel mai bun remediu sa mi-l zica... oricum astept solutii si nu idei. trebuie sa tineti cont de cateva chestii:
1. nu am vointa
2. de cele mai multe ori imi place sa fumez si nu consider fumatul o dependenta... ci o placere
3. momentan nu imi pasa asa de mult de sanatatea mea.

Motivul pentru care vreau sa ma las este ca imi ia din buget 10 ron pe zi... si cel mai probabil pretul tigarilor va urca si mai mult.

2 comentarii:

Had3ss spunea...

Iti recomand sa citesti cartea lui Allan Carr - In sfarsit nefumator a.k.a. Metoda usoara
O sa-ti fie mai usor sa renunti la tigari.

Cristian spunea...

incercati si aici http://ro-ro.help-eu.com/pages/index-22.html poate va ajuta.