Chestionare platite online

Chestionare platite online

joi, aprilie 09, 2009

spitalele din Romania...

Sau mai bine zis... spitalul din Falticeni. Azi am mers in spital dupa ce m-a trimis medicul de familie datorita unei probleme la mana dreapta. Acum o saptamana, in timp ce curatam trandafirii din curte mi-a intrat un tep destul de mare in montul de la degetul mijlociu (nu va ganditi la prostii). Cu toate ca purtam manusi de sudura acest nenorocit de tep a intrat destul de adanc, mai exact pana in cartilaj. Cand am ajuns acasa am sterilizat un ac si am scos acel capat de tep care a ramas, insa a doua zi aveam o mana cat o paine. Am mers la medicul de familie care mi-a prescris Oxacilina (antibiotice) ... bun... Dupa o saptamana de luat antibiotice am observat ca acestea nu prea aveau efect. Doar inflamatia scazuse, durerea nu! Am mers din nou la medicul de familie care m-a trimis in... spital -la chirurgie. Merg in spital, astept pe scaunel alaturi de ceilalti muribunzi si raniti, vreo 10 la numar. Dupa cateva ore de asteptat, ajunge si medicul care se uita 2 secunde la mana mea si zice ca nu e un caz destul de grav... :))) nu imi venea sa cred ce a zis, asa ca i-am dat o replica de genul: bine dom' doctor... atunci merg acasa si ma intorc cand e destul de grav! ( acum cand scriu acest randuri mor de durere, iar la mana dreapta imi pot folosi doar degetul aratator... daca e nevoie o sa invat sa scru ca in filmul ala 'piciorul meu stang'... parca asa se chema...)
...numai in spitale sa nu ajungi...

Niciun comentariu: