Chestionare platite online

Chestionare platite online

vineri, iulie 11, 2008

piesa zilei


Prince Philip Mitchell - I'm So Happy

Ati avut vreodata o piesa care tot timpul va punea zambetul pe fata oferindu-va o stare de bine? ei, pentru mine aceasta piesa ma face sa trag aer in piept in fiecare dimineata. Pun piesa asta in fiecare dimineata si imi ofera o senzatie de nedescris, un sentiment de trezire la viata... cine simte ceea ce simt si eu imi poate lasa un comment in care sa imi spuna si mie piesa ce ii ofera o stare de bine. Va fi ca un schimb de experiente. Am observat ca lumea intra, citeste, uneori le place... dar nu au nimic de spus! Draga cititorule, iti sugerez sa iti abandonezi retinerile si sa spui ceea ce simti! :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

1. " Stop The Rock " - Apollo 440 ar fi piesa de rezistenta
2." Don't worry, be happy " varianta live a formatiei de ska Yum! Yum! Orange
3. " Sunshine Baby " - MoskovSKAya
4. " Roumania " - J.U.F
5. " Happy Little Boozer " al Korpiklaani-lor
6. " Gypsy Story " - Phoenix
7. " Unforgiven II " - Metallica
8. " La Vida Tombola " live - Manu Chao
9. " Romana " - Kultur Shock
10. si terminam c-un Peuple De L'Herbe daca ne grabim
... si bineineteles, lista se prelungeste ca e doar de moment ?!