Chestionare platite online

Chestionare platite online

vineri, iunie 13, 2008

e greu să fii student, dar e frumos...

Azi mi-a pierit ultima speranţă de a da licenţa alături de colegii mei de an, anul acesta. Şi Februarie e o zi! Nu e sfârşitul lumii...
A fost greu ... 4 ani, învăţat să faci proiecte, să cari tencuri cât ceaslovul la xeroxat, să stai de dimineaţă până seara la biblioteca de Litere să îţi termini proiectul la profesoara de Literatură (nu voi uita niciodată course-pack-ul Doamnei Ligia Constantinescu :D), învăţat să alergi după un tramvai să nu întârzii la ore sau examen, nopţile albe dinainte de examen cu harta în faţă, zilele în care beam cafeaua cu borcanul (ceşcuţa nu mai avea nici un efect!), învăţat cu perioade în care făceam fomea în cămin pentru a sacrifica nişte bănuţi pentru a ieşi cu o fată în oraş sau pentru a merge la un concert/festival, nenumăratele ţigări fumate (dacă le-aş pune cap la cap cred că aş înconjura Ecuatorul!), chefurile de prin cămine, drumurile pe jos din Bularga la Facultate şi înapoi, uneori şi de 2 ori pe zi, obişnuinţa de a lua pachetul săptămânal de la Vama Veche în eterna sacoşă de rafie, restanţele care uneori erau la aceeaşi oră sau una după alta, fetele ascunse prin dulapuri, obişnuinţa de a merge la sfârşitul anului în practici prin ţară şi multe multe altele... dar a fost frumos! cum s-ar spune... "cei mai frumoşi ani !"...
Păcat pentru cei care nu au trăit aceşti ani cu intensitate căci anii aceştia nu se mai întorc! tot ce rămâne în urmă este mormanul de licenţe din Facultate, anul acesta (din perspectiva mea) cu una în minus şi ... amintirile.

mă duc să imi termin ţigara...

5 comentarii:

Anonim spunea...

tu frate nu te sculai niciodata cand era vb sa merem de la 8! "da-l in plm pe minea, de asta te temi tu..?" sau " niacsu....ce-i cu tine wa! nu ma duc!"

Anonim spunea...

da frate, recunosc... imi era o tarsalaaaa... dar nu am avut absente mai mult de 3! si ce daca ajungeam dupa 5 - 10 minute dupa ce incepea ora? pana la urma profii nu au fost chiar asa de bulangii! au fost unii, dar ia sa fii si tu profesor! sa vezi ce al drecu poti sa fii, nici nu iti dai seama! oricum... caminul imi va ramane mereu in suflet! nu esti student daca nu ai restante, nu stai in camin si, eventual, nu iti dai licenta in Februarie! :P

Anonim spunea...

al dracului de adevarate vorbe omule...imi pare cu adevarat rau ca nu ai putu fi alaturi cu noi ieri...

Anonim spunea...

respect si mult succes

Anonim spunea...

Capu sus...si note bune in Februarie...:*