Chestionare platite online

Chestionare platite online

vineri, mai 23, 2008

EMO


Din moment ce am vazut cu totii valul de EMO care invadeaza Romania, nu se putea sa ma leg si de acest subiect. Am auzit fugitiv despre o fetita de 12 ani, cred, care s-a aruncat de la etajul 10... si care intamplator era EMO... sincer, putin imi pasa! sunt atatia oameni care mor zilnic in tara asta: se sinucid, isi dau foc in fata primariei, isi omoara un membru al familiei/vecinul... nimic nou! stati putin... 12 ani am zis? 12 ani! ce depresii poate avea un copil de 12 ani??? am citit ca era in depresie ca a parasit-o iubitul... hai sa fim seriosi! eu la 12 ani nu stiam ce e ala piercing, abia avusem parte de primul sarut... dar eram fericit! jucam cu baietii un patratel, un lapte gros, o lepra, o sticluta cu otrava, cu tunul la Paste(ala cu cutia de amigo era de belea),aveam injectoare, fumam pe ascuns(mergeam pana la iesirea din oras sa nu ne prinda parintii !!!)... dar nu aveam tentative de suicid! nici prin cap nu imi trecea! acum ... se golesc stocurile de lame gillette... se umplu strazile de lacrimi...
Eu personal consider acesti copii teribilisti (generatia pokemon/messenger/tokio hotel...) niste copii care au totul de-a gata si nu mai pot de bine! "Offf, iar mi-a dat mama bani doar de un piercing! cred ca am sa plang!"... chair nu stiu de ce va plangeti(poate este cumva vre-un emo care citeste...)! eu visam sa am o pereche de adidasi (corect se spune pantofi sport, stiu!) de firma! daca ma vedea mama cum se poarta acum in randul copiilor dormeam pe pres! nu primeam nici mancare in seara aia! si probabil o sa imi ziceti aceeasi vorba pe care o foloseam si eu candva :"generatiile se schimba!"... corect! insa sunt din ce in ce mai prosti! intru in depresie pentru ca e cool!... :)))) mor de ras cand aud chestia asta! adica eu daca am o viata frumoasa si sunt fericit nu sunt cool? sau tru?... :)))
Chestia care e deranjanta e ca nu ai pe cine sa dai vina! nici acum cativa ani nu puteai da vina pe nimeni ca intra in gasti si se bat ca prostii prin spatele blocului pentru ca ascultau muzica rap de genul: La Familia, B.U.G. Mafia si altele, sau ca adolescentii se apucau de droguri dupa ce ascultau nus' ce gen de muzica... nu ai pe cine da vina decat pe anturaj !!! daca vrei sa stai cu tipa aia sau cu baiatul X trebuie sa intri in anturajul lui... daca e EMO... hopa ca te-ai facut si tu peste noapte! un singur lucru ma face sa ma simt mai bine... macar nu asculta manele! :D (aici am fost subiectiv si rau).

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ai totala dreptate Abdul, si eu nu pot intelege chestia cu cool sau true sau mai stiu eu ce...cunosc pe cineva care a fost EMO, doar ca a trecut peste cu ajutorul unor prieteni, deci tot anturajul te scapa, in privinta faptului ca anturajul e de vina, ei il aleg...dar cred ca cea mai mare chestie e lipsa de comunicare cu familia, parintii de cele mai multe ori habar nu au cum ce atitudine sa ia in astfel de cazuri si e trist...pe timpurile cand aveam noi 12 ani erau alte tendinte si sensul cuvantului cool era altul, nu neaparat mai bun sau mai rau, era altul si atat...din acest motive mi-e greu sa-i inteleg...peste 10 ani va fi alceva cool si deja vom fi depasiti cu totul, doar un lucru ramane constant, faptul ca caldura si linistea de acasa face minuni...mai greu dar te scoate, te vindeca...

Anonim spunea...

apropo de EMO...o glumita....a aparut un nou tip de pizza: PIZZA EMO....se taie singura :))))))

Vasco

Anonim spunea...

cica erau 5 Emo intr-o camera... 4 se taiau cu lama pe la colturi... al cincilea statea in centru si plangea... el nu mai avea colt!

Anonim spunea...

ce inseamna de fapt EMO... :D


E u
M a
O mor

life_in_dark_colours spunea...

Bway adevarul nu e asta recunoasteti!Nimanui nui mai pasa d un adolescent.La televizor ne arata qm pune videanu sau cn drak pune borduri prin bucuresti,vedem qm primaru x din comuna z a dat 1 leu unui alegator sal voteze p el.....numai chestii interesante ce sati povestesc!De sentimentele nostrea nui mai pasa nimanui! dan nusi dadea sufletul fetita aia pun pariu k majoritatea nici nu stiau d cv "emo" si nici o televiziunu nu face atat tam-tam.aqm am un mesaj pt toti anti-emo(in special cocalarii):fratilor,qm puteti sa spuneti unui emo kyd k e infekt, knd noi ne aranjam parul,avem grija la detalii, avem grija de noi,eo pers nu ies din casa pana nu stau o ora 2 in baie za ma aranjez:D. poate am exagerat cu o ora 2 dar stau fff moolth in fata oglinzii si chiar eo sunt constient k d multe ori exagerez.dar sa revenim la subiect:ce za spun d voi cocalarii kre folositi baia doar p post d WC(dak ma intelegeti;)).......ji mai e cv:qm puteti sa spuneti d emo k sunt gay,knd un baiat emo kre se indragosteste d o fata face o intreaga drama o telenovela mai p romaneste; dak ar mai exista scriitori romani "adevarati" nu ca astia d aqm sar face romane despre noi:-". noi defapt incercam sa ne exprimam intr-un fel qm o faceau ji flower-power kre vroiau sa puna capat razboaielor(f frumos:X) sau punchistii kre au pos capat burgheziei in anglia doar k noi suntem mai inchisi mai timizi(nu neaparat) dar mesajul nostru trebuie inteles.

Abdul spunea...

stai putin frate... crezi ca generatiei mele sau generatiilor dinaintea acesteia le-a fost mai bine? crezi ca nu tot aceleasi subiecte erau prin mass-media(ai pomenit tu ceva acolo de subiectele de la TV...)? la fel am fost si noi... niste copii neintelesi! ca ne taiam "blugii" ca ascultam Nirvana sau ca purtam pantaloni largi pentru ca ascultam 2PAC... ca ne lasam plete sau ca unii isi faceau tatuaj si parintii faceau criza... la fel am fost si noi... dar noi nu dramatizam atat! aici e vorba de superficialitate! sincer... nu am intalnit inca un EMO sarac! cat despre ingrijirea personala... fiecare cu educatia primita. am intalnit si EMO care stateau cum spuneai si tu ... cate 2 ore ca sa isi faca parul... dar shosetele tot nu le schimbau sau hainele tot miroseau a transpiratie... inteleg, unii sunt mai emotivi, mai melancolici, dar care e legatura intre emotivitate/melancolie si freza la baieti ca la fete sau piercing-uri???

life_in_dark_colours spunea...

mey p vremea voastra mentalitatea adolescentilor era alta:erau mai inchisi la minte mai simpli si asta sar putea sa fie si din cauza perioadei comuniste. si nu inteleg ce ai cu pirce-urile? si punchistii si rockarii au pirce-uri! si treaba cu freze comune la fete si la baieti nu e general adevarata. sunt multe freze emo care la baieti le sta bn si la fete nasol si vice-versa