Chestionare platite online

Chestionare platite online

marți, mai 13, 2008

ce-si doresc femeile?


De mult imi doresc sa scriu un articol legat de acest subiect, insa, din lipsa de curaj, idei sau orice altceva, l-am cam evitat in speranta gasirii unui rezultat, a unei solutii pana atunci... curios, am dat search pe google ( dupa cum spunea un foarte bun coleg si prieten: "daca nu gasesti, da search pe Google!" ) ca sa aflu ca sunt nenumarate articole pe site-uri, bloguri, forumuri etc. cu acest subiect. Am citit cateva site-uri de psihologie care mai mult m-au bagat in ceata sau au intors subiectul pe fata si pe dos fara un rezultat concret... asa ca am trecut la bloguri... multe dintre ele scrise de : barbati! (normal o sa ziceti!). De altfel, nu vad nici o femeie care sa isi puna aceasta intrebare! Oricum, ideea e ca articolul era scris de un reprezentant al genului masculin, iar comentariile erau date majoritar de femei... (de ce nu ati auzit niciodata expresia "ce-si doresc barbatii?", pana si filmul cu Mel Gibson se numea "ce-si doresc femeile?" si nu vice-versa... raspuns: pentru ca femeile deja stiu raspunsul la o astfel de intrebare! de asta!)
Pentru ca am citit mult legat de acest subiect (aproape jumatate de zi...) nu ma pot pronunta concret nici eu, insa puteti trage cateva concluzii din colectia de comment-uri de mai jos:

comentariile femeilor:

"Isi doresc creme minune si ciocolati sarace in calorii. Piele bronzata si pilozitate inexistenta. Menstruatii fara dureri aferente si sarcini fara kilograme in plus. Coafeze talentate si vanzatoare timide in mall. Reduceri grase tot anul si conturi umflate pe card." (Alina, 19 de ani)

"Lucrurile stau asa: daca nu ne SPUNEM unii altora ceea ce vrem, de unde sa stim ce vrea celalalt. E o problema de comunicare. Nu e ceva nou... stiu. Adevarata problema este ca suntem cam comozi ca sa le spunem si celorlalti ce vrem. Ganditi-va bine." (Ioana B., 27 ani)

"Un barbat cu urmatoarele calitati: 1. E înalt, brunet, cu ochii albaştri şi simpatic. 2. Bărbatul ideal are bani, proprietăţi, diplomă universitară şi un Mercedes argintiu. 3. Nu fumează şi îi place să mănânce la restaurante, să meargă la cinema, dar urăşte fortbalul. 4. E tot timpul curat şi parfumat, proapăt ras şi iubeşte animalele. 5. Nu a fost niciodată căsătorit, dar a avut cel puţin trei relaţii serioase, de lungă durată şi maxim şase parteneri sexuali. 6. Nu are copii." (Mirela F., 23 de ani)

*comentariile sunt luate de pe diferite bloguri cu astfel de subiecte deschise (am ales cate 3 din partea femeilor si 3 din partea barbatilor)

comentariile barbatilor:

"Grasi cheliosi cu BMW-uri negre." Florentin (25 ianuarie 2008)

"La modul general femeile au totul, sau macar au posibiliatea sa obtina totul. Asta e si concluzia mea, ca femeile isi doresc in final o familie. Dar dupa ce s-au chinuit atata sa-si obtina independenta, se intorc la viata casnica. " Iustin la: 02/07/2006 20:44:55

"
Muulte isi doresc! Sa fie, sa se intample..dar sa si faca?!:) Pt fericirea aia in doi e mult de lucru; si nu ne rasfatam ca uite ce tot vreau eu! Corect e: uite ce-ti daruiesc eu! Cred ca "femeile doresc", dar dorinta nu e constructie; e moft:)))" Ratonul-Iscoditor… 22.01.2008

daca sunteti de alte pareri ... participati va rog cu comentarii... poate asa vom invata cu totii cate ceva nou!

Niciun comentariu: