Chestionare platite online

Chestionare platite online

sâmbătă, mai 31, 2008

antireclama

Probabil prietenii mei cu care am fost aseara in Backroom or sa rada... in fine nu ma intereseaza! pur si simplu imi spun parerea... Asa... am mers in backroom pentru sustinerea unor prieteni care au mixat aseara(si care chiar merita toate aplauzele !)... totul bine si frumos! lumea s-a simtit super bine, s-a dansat, s-a baut, s-a chiuit, s-a aplaudat, muzica a fost pe placul tuturor celor care au venit pentru acest eveniment... numai ca la un moment dat... dupa ce oamenii ce au mixat si-au adus toti prietenii la acel eveniment...(acum sa vedeti faza!) DJ-ul rezident (daca se poate numi Dj... in fine!) a spus ca sa il lase sa mixeze el nush ce trance sau house... plm(plm nu este un cuvant obsecen!!!)... sau cel putin asa am auzit eu(imi cer scuze daca am auzit prost!). Dupa ce baietii au reusit sa vorbeasca cu Dj-ul rezident sa ii lase sa isi faca treaba pentru care au venit, (dupa vreo 4 beri) mi-a venit sa ma duc la toaleta... ca oricare om in situatia mea! numai ca ... surpriza! la baie nu mai erau servetele de sters pe maini! asa ca in spiritul romanesc... si in lipsa de servetele... m-am sters de blugi/tricou/am scuturat din palme! iar, dupa ce am iesit din baie... politicos am mers la bar sa atentionez barmanita ca nu mai sunt servetele la toaleta! aceasta... cu respect mi-a zis:" si ce vrei sa fac eu??? sa ma duc eu la baie sa pun altele???"... eu am ramas stupefiat! in fine... am intrebat fatuca cu cine as putea vorbi de situatia in cauza (nu stiam ca patronul -un grasan prost-scuzati cuvantul grasan, era in spatele meu!)... patronul imi zice cu ton de imparat:" care e problema mai???"... ii explic care e problema... ca sa ma trezesc cu teancul de servetele in fata mea si cu o replica de cocalar: " du-te si pune-le la baie daca iti trebuie asa de mult!"... ( :)))) ,nu ma puteam sa ma abtin sa nu ii rad in fata!)... i-am raspuns cu un ton lejer:"nu va suparati, dar, din cate stiu eu, nu sunt angajat aici! eu am facut consumatie la dumneavoatra in club/bar/carciuma/bomba.... si astept sa fiu tratat in consecinta!"... a urmat un raspuns la care, oarecum ma asteptam: " ce ma? nu iti convine?daca nu iti convine, te scot afara!!!"... eu am raspuns omului cu respect:"nu e nevoie! plec de bunavoie! si va fac si antireclama la mine pe blog! :D" ... ei... cam asa a decurs seara mea!
Multi or sa zica:"mama, dar ce pretentios e asta!"... nu ma intereseaza! patroni! treziti-va! clientul are intotdeauna dreptate! tot respectul pentru baietii care au mixat! chiar s-au zbatut si au facut o treaba buna! pacat de oamenii ca patronul ala! astept inca o seara de genul asta ... dar in alta locatie!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ha ha :))

Nasol ca n-am putut sa ajung aseara ... ma bucur ca a iesit bine!

Sa incercam sa schimbam mentalitati?
Tipic romanesc: nu-i posibil !
Ba, uite ca e ... doar ca trebuie sa punem toti in practica lucrul asta si sa avem ceva mai mult curaj in a ne face cunoscute gandurile.

Bravas!

Anonim spunea...

pacat ca exista locatii cu atmosfera placuta la prima vedere si cu "patronashi" dintr-astia care nu stiu ce inseamna sa castigi un client fidel sau macar sa fii respectuos cu cel care iti baga banii in buzunar ocazional...si exista locatii in care totul e asa cum te astepti sa fie si in care abia astepti momentul in care vei reveni... RESPECT pentru cei ce stiu sa respecte la randul lor...INDIFERENT DE SITUATIE